-.-


Hej hej idag :P idag fick jag gå och så regnade det också -.-  Och igår hämtade jag öronhänget så ni ska få en liten bild! Den va grymmt häftig hahahaha man fick lite komplimanger också :A     Så nu är det bara svenska och teknik sen slutar jag och får troligen gå hem om hon inte hämtar mig senare för jag skulle behöva min plånbok för jag behöver köpa hårfärg och mer Clips i olika färger!  Ha det bra :P

Här va en liten bild och jag vet mina bilder brukar vara lite suddiga men jag har inte världens bästa kamera direkt :S Men men skit samma XD


VILKEN FÄRG PÅ CLIPSEN SKA JAG HA !!!!!!
Mörk-grön    /// Den e ljus på bilden men mörkare i verkligheten!
Mörk-lila
Röd      /// Den är också lite mörkare i verkligheten!

OBS! det finns vit med men har inte den på bild!

Komentera vilken färg ni tycker passar bäst till mig !!!!

Detta är min hårfärg just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0