Cupcakes :P

tjenare :P idag har jag bakat cupcakes :P det kommer en massa bilder längre ner!!!! :D  och så har jag fixat naglarna lite också :P men det lägger jag ut en bild på imorgon ;) här är lite konstiga och roliga cupcakes XD

Får :P
Regnbåge & en mus :P
Smile ;) & en ljusbrun mus :P
Sommar hahah XD
Här är lite blandning av all saker jag hade på!
Två muffins satt i en ugn. sen sa ena: Gud vad varmt det är här inne! Då sa den andra: AAA, en talande muffins XD XD XD

Cute ^w^
kompisar :P XD
Hmmm, vilken ska jag välja? XD
Vilken ska jag välja???? XD
Grodorna blir också förvirrade XD
Tryck på denna sista bilden så kommer du till min syrras blogg !! XD

Kommentarer
Postat av: Lelles

snajsiga ^w^

2012-03-02 @ 09:25:31
URL: http://sweetcandycloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0