Hej hej ° . °

hej ! jag vet att jag inte har bloggat så mycket denna helgen heller men det har inte hänt så jätte mycket...
men nu har jag ialla fall sportlov och jag, syrran, pappa och syrrans kompis har åkt upp till våran farmor och farfar i mariestad.
och idag va jag i stan som vi nästan alltid är när vi är här och jag hitta en söt klänning som jag köpte på "Spirit of st louise" + att jag har beställt 1 öronhänge från "Sweden rock shop".



ja gillar verkligen klänningen + att det var rea på reapriset så det var ett fynd och det blev också den 8:nde klänningen i min garderob och mitt mål är att det ska vara 27 st om några år eller så. :P





Detta var öronhänget jag beställde och jag diggar det totalt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0