Mariestad :P

Hej tjena hallå :P Jag har ju skrivit tidigare att jag är i Mariestad hos min farmor och farfar. Och vi åker hem imon! Men men idag fick jag massa choklad av dem yummi yummi :P Det va en stor påse med massa små "kex choklad" - er i och sammanlagt är det 400 gram !!! det står det iallafall på påsen !!! yummi yummi :D Då har man iallafall mycket godis till bilresan ( bara 3 timmar men en evighet för mig för jag e rättså åksjuk :P ) hem. Och gud vad jag längtar till mina små söta djur :) :*  men men det är bara 1 dag kvar tills vi åker så det gör inte så jätte mycket :P


Här är 2 bilder på chokladen jag fick XD.
här är påsen men jag tycker den ser större ut i verkligheten än på bilden ;)

Här är en bild på en utav dom små söta chokladerna XD  ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0