Stan :P

Hej! jag hade inte tid att lägga in igår + att jag har jätte dåligt internet hos mamma. Så jag ska lägga ut det idag istället men bilder kommer senare för jag har inte sladden för att kunna föra över bilderna från min mobil men ska försöka fixa det så snabbt som möjligt!

Iallafall igår var jag i stan med Hannah och det var nice men jag köpte inget förutom kladkaka med lite grädde på "Ritz". Sen så gick vi hem till mig och gjorde milkshake fast inte lika god som den jag gjorde hos matte men ändå rättså gott ^.^    och så har gjorde jag en snygg firisyr på syrran med hjälp av en ben värmare. ( låter det konstigt? ). Ja det är bara att rulla i hop den så blir det som en hårmunk :) + att jag somna i soffan på kvällen också och så vaknade jag klockan 1 och gick och la mig i sängen för det var lite bekvämare där ( also i sängen! ). ahahah ja där ser man vad som kan hända :P

Här är lite bilder på frisyren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0