.

Hej hej igår han jag inte lägga ut någon bild på vad jag köpte så jag gör det nu! Och igår så pärlade jag lite men han inte stryka dom :P  Jag köpte inte så mycket som sagt men men. jag köpte lite till en dom på bilderna men det var presenter till pappa så det kommer jag inte skriva vad det va förnått ;)

Köpte en stor borste till mitt hår för det e så jobbigt att kamma för det är så tjockt och långt  XD

Köpte 2 små svarta hårmunkar och jag testade dem och det blev jätte sött hahah XD

Och så köpte jag en chokladkaka till mig. Så det var det jag köpte men som sagt resten var presenter som jag inte kan lägga upp ifall min pappa kollar på min blogg nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0