Hej Hallo tjena :D

Hej hej  :P glömde av att blogga igår med XD jag har så dåligt minne :/ Videon på jobbet e inte riktigt färdig en men jag tror den kommer denna veckan ;)
På onsdag ska vi åka här ifrån och nästa stopp blir hos farmor & farfar i Mariestad. Sen åker vi vidare hem på torsdagen. Måste också färga håret igen snart för det e helt grönt ( det blev så när jag några dagar efter att jag färgat håret badade på Klittebadet ! ) ska fixa så det blir blått igen :D
Snacka om att jag har otur, för jag slår mig nästan varje dag. I dag slog jag i huvudet i en stor stål balk :(  ( det gjorde jätte ont ! ) sen så råkade jag skära mig i fingret. Så vi får la se var jag slår mig imon xD
Och imon ska jag jobba på labbet, det ska bli jätte spännande :) kanske tar några bilder på det vi får se ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Mvh  
Glittertext Generator
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0